Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Manisa

Valilikler

T.C. Ahmetli Kaymakamlığı
T.C. Ahmetli Kaymakamlığı
T.C. Ahmetli Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İlçe Protokol Listesi İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Logosu
  • AHMETLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu Etik Kurulu İlçe İnsan Hakları Kurulu Bilgi Edinme Hakkı Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
7
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İlçe Protokol Listesi
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Logosu
  • AHMETLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu
    • Etik Kurulu
    • İlçe İnsan Hakları Kurulu
    • Bilgi Edinme Hakkı
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Ahmetli Kaymakamlığı İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun 27.04.2020 tarihli ve 2020/25 sayılı kararı

07.05.2020

KARAR NO          : 2020/25

KARAR TARİHİ   : 27.04.2020

İLÇE HIFZISSIHHA KURULU KARARI

 İlçe Hıfzıssıhha Kurulumuz 27.04.2020 tarihinde Kaymakam Gökay ÖZKAN Başkanlığında toplanarak aşağıdaki kararları almıştır.

Uluslararası yük taşımacılığı kapsamında Türk ve yabancı uyruklu sürücülerin ülkemize giriş-çıkışlarına ve ülkemiz üzerinden üçüncü ülkelere transit geçişlerine ilişkin usul ve esaslar 09.04.2020 tarih 6360 sayılı  Genelge ile düzenlenmiştir.

09.04.2020 tarih 6360 sayılı Genelgenin “uluslararası ticaret amacıyla İran ve Irak Sınır Kapılarından giriş-çıkışlar hariç olmak üzere (anılan kapılardan geri alınmamak kaydıyla sadece yabancı uyruklu tır şoförleri çıkış yapabilecektir)” ve “A. TÜRKİYE'DEN TRANSİT GEÇECEK ARAÇLAR VE ŞOFÖRLER”, “C. TÜRKİYE'DEN ÇIKIŞ YAPACAK ŞOFÖRLER” ile “D. RO-RO SEFERLERİNDE UYGULANACAK KURALLAR ”ı düzenleyen hükümlerinde herhangi bir değişiklik yapılmadan; ülkemiz ihracat/ithalat sevkiyatlarının olumsuz yönde etkilenmemesi, tedarik zincirinin zarar görmemesi ve taşımacılık sektörümüzün etkin bir şekilde çalışabilmesini teminen Sağlık Bakanlığı Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü 724.01.01 sayılı yazısı kapsamında 09.04.2020 tarih 6360 sayılı Genelgenin ‘TÜRKİYE’YE GİRİŞ YAPACAK ŞOFÖRLER’ başlıklı B bölümü aşağıda belirtilen hükümler çerçevesinde yeniden düzenlenmiştir.

B. TÜRKİYEYE GİRİŞ YAPACAK ŞOFÖRLER

  1. Koronavirüsle mücadele kapsamında araç şoförünün sağlık kontrolü sağlık birimlerince yapılacak, muayene ve epidemiyolojik değerlendirmesinde,
  1. Hastalığa ilişkin semptomların görülmesi halinde;
    • Türk şoförlerin sağlık denetleme merkezlerince ilgili Sağlık Müdürlüklerine bildirimi yapılarak belirlenen yerlerde karantina/tedavi altına alınmaları sağlanacaktır. İkamet ve kimlik bilgileri, gerekli kontrollerin sağlanması için bulunacağı ilçenin Sağlık Müdürlüklerine bildirilecektir.
    • Yabancı şoförlere geçiş izni verilmeyecektir.
  2. Hastalığa ilişkin semptomların görülmemesi halinde;
    • Türk şoförler 14 günlük karantina süresini evlerinde geçirmek üzere ülke içine alınacak ancak uluslararası ticari taşımacılık faaliyetleri kapsamında karantina süresinin bitmesini beklemeksizin yurt dışına çıkabileceklerdir. Uluslararası ticari taşımacılık kapsamında ülke dışına çıkmayacak şoförler ise 14 günlük karantina süresini evlerinde tamamlayacaklardır. Türk şoförlerin ikamet ve kimlik bilgileri, gerekli kontrollerin sağlanması için bulunacağı ilçenin Sağlık Müdürlüklerine bildirilecektir.
    • Yabancı şoförlere ülkemize girişlerini takip eden 72 saat içerisinde ülkemizden tekrar çıkış yapmalarını taahhüt etmeleri halinde 14 günlük karantina süresi uygulanmadan ülke içine girişlerine izin verilecektir. Ayrıca yabancı şoförler, ülkemizde bulundukları 72 saatlik süre içerisinde kendilerinde herhangi bir solunum sistemi enfeksiyonu belirti ve bulgusu (ateş, öksürük, nefes darlığı, vb.) geliştiğini hissetmeleri halinde en yakın sağlık kuruluşuna başvuracaklarını taahhüt edecektir.
  • İlgili gümrük idaresince 72 saatlik süre; yol durumu, hava şartları, gümrük idaresindeki yoğunluk durumu vb. hususlar dikkate alınarak 24 saate kadar uzatılabilecektir.
    • Yabancı şoförlere yurt içindeki mola yerlerinde ve diğer insanlarla temas halinde olabilecekleri her noktada maske takmaları, araçlarında yeterli miktarda maske, el dezenfektanı, uzun süre yetecek gıda malzemesi bulundurmaları gerektiği ve ihtiyaç görülmesi halinde mola yerlerinin Devlet tarafından belirlenebileceği ve eskort eşliğinde yolculuk edebilecekleri hususu İçişleri Bakanlığı birimlerince tebliğ edilecektir.
  1. Ülkemize giriş yapan araçlar dezenfeksiyon işlemine tabi tutulacaktır.
  2. Türk ve yabancı şoförler için belirlenecek mola güzergâhlarında ilgili Valilik/Kaymakamlıklar tarafından gerekli sağlık ve güvenlik tedbirleri alınacaktır. Anılan şoförlerden zaruri haller dışında duraklama ve bekleme yapmayacaklarına ilişkin İçişleri Bakanlığı birimlerince bir taahhütname alınacak, bu taahhütname ile şoförlerin yükümlülükleri ve bu yükümlülüklerin yerine getirilmemesi halinde Umumi Hıfzıssıhha Kanunu uyarınca ceza uygulanacağı hususunda bilgilendirilmeleri sağlanacaktır.
  3. Ülkemiz açısından aciliyet arz eden ilaç, tıbbi malzeme ve gıda maddeleri taşıyan araçların/şoförlerin girişlerine öncelik verilecektir.

        Yukarıda belirtilen tedbirlere ilişkin Valiler/Kaymakamlar ve Sınır Kapısı Mülki İdare Amirleri tarafından sınır kapılarında görevli tüm kamu kurum ve kuruluşları ile işbirliği içinde ve ilgili diğer mevzuat hükümleri çerçevesinde gerekli kararların alınması, çalışmaların ivedilikle planlanması, uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesi hususunda;

        Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (COVİD-19 ) salgınının, toplum sağlığı açısından oluşturduğu riski yönetebilmek adına, sosyal hareketliliği ve insanlar arası teması azaltarak sosyal izolasyonun mutlak şekilde sağlanması hayati derecede önemlidir.

Öte yandan salgının Tarımsal Üretim Sürecine olan olumsuz etkisinin en aza indirilmesi gıda üretim ve tedarik zincirinin korunması, üzerinde hassasiyetle durulması gereken bir konudur. Gerekli tüm izin ve önlemler alınarak tarımsal üretimin kesintiye uğramaması için gerek duyulan insan gücünün karşılanması esastır.

İlimizde 2020 yılında, Ahmetli, Akhisar, Alaşehir, Gölmarmara, Salihli, Saruhanlı, Soma, Şehzadeler, Turgutlu ve Yunusemre İlçelerimize bağlı mahallelere mevsimlik tarım işçilerinin gelmesi beklenmektedir. Hali hazırda gelmiş olan mevsimlik tarım işçileri de bulunmaktadır.

İlimizde 12 aylık bir üretim sezonu mevcuttur. Bu üretim süreçlerinde ( sebze, kavun, karpuz, pamuk üretiminde çapalama, hemen hemen tüm ürünlerin hasat süreçlerinde, özellikle sanayi tipi domates, biber, üzüm ve zeytin hasat işlerinde) mevsimlik tarım işçileri yoğun olarak çalışmaktadır.

Bu amaç la üret iminin sürekliliği açısından İlimizde oldukça önemli bir fonksiyona sahip olan mevsimlik tarım işçilerinin ve Göçer Ancılık ve Göçer hayvancılık faaliyetlerinde bulunan üreticilerimizin il dışına gidiş gelişlerinde bir sorun ve sıkıntı yaşamaması amacıyla İçişleri Bakanlığı, İller idaresi Genel Müdürlüğü'nün 02.04.2020 tarihli ve 89780865-153 sayılı yazısına istinaden 03/04/2020 tarih ve 1075249 Sayılı Valilik Makamı Olur' lan ile İlimizde Kurulan "MANİSA TARIMSAL ÜRETİMİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ KOMİSYONU" Sayın Valimiz Ahmet DENİZ Başkanlığında Komisyon Üyelerinin katılımı ile 06 Nisan 2020 Tarihinde toplanmıştır.

  1. Tarımsal üretim kapasitesinin korunması ve/veya artırılması amacıyla alınması gereken tüm tedbirler planlanacak ve ilgili kurum, kuruluş ve meslek odalarınca eksiksiz uygulanması sağlanacaktı r.
  1. İl dışından Mevsimlik Tarım İşçisi talepleri ilgili işverenlerce İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerimize yapılacaktır. Talepler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerimizce değerlendirilerek tespit edilen ihtiyaç ve uygun görülen talepler, İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüze iletilecek, belirlenen ihtiyaç ve talepler doğrultusunda, Valiliğimizce çıkışın yapılacağı Çıkış İli Valiliğine talepler bildirilecektir.
  1. Mevsimlik tarım işçileri, çıkış ve varış İl Valiliğinin birlikte belirleyeceği zamanda, harekete geçilmeden önce gerekli sağlık kontrollerine tabi tutulduktan sonra, toplu ulaşım araçları ile (seyrekleştirme kurallarına uygun olarak) çıkış ilinden transit şekilde İlimize hareket edeceklerdir. Mevsimlik tarım işçileri ulaşımlarını İçişleri Bakanlığımızın Genelgeleri doğrultusunda gerçekleştirilecektir.
  1. Çıkış ilinden/ilçesinden seyahat edecek kişiler ve taşıyacak şoför dahil, İl/İlçe Sağlık Müdürlüğü veya Toplum Sağlığı Merkezleri tarafından sağlık kayıtlarından (HSYS vb.) evde tedavi izolasyonunda ya temaslı izolasyonunda bulunanların olup olmadığı hususlarındaki evrak ve belgeleri ilindeki Kolluk Kuvvetlerince kontrol edilecektir. Ayrıca İl/İlçe Sağlık Müdürlüğü veya Toplum Sağlığı Merkezlerinin uygun gördüğü sağlık tesisinde/alanında Sağlık Bakanlığı ' nın yayımlamış olduğu " Ayaktan Başvuran Hastalar İçin Olası COVID-19 Yaka Sorgulama Kılavuzu" kullanılarak sağlık kontrolünden geçirildiğine ilişkin evrak ve belgeleri Kolluk Kuvvetlerince kontrol edilecektir. Sorun tespit edilmeyenlere seyahat izni verilecektir. Ayrıca Mevsimlik Tarım İşçilerinin yerleşim yerine intikalden önce COVID-19 hastalığından korunmak amaçlı uyulacak kuralları içeren bilgilendirme yapılacaktır.
  2. İlimize gelen mevsimlik tarım işçilerinin konaklayacakları alanların ilgili Genelge ile belirlenen temel ihtiyaçlarının giderilmesine dair tedbirlerin yanı sıra Korana virüs salgının yayılımının engellenmesi için gerekli tedbirler de ilgili kurumlar tarafından alınacaktır.
  1. Mevsimlik tarım işçilerinin konaklayacakları tesis/konteynır/çadırlarda yatak aralarının en az 1,5 (bir buçuk) metre olacak şekilde yerleştirilmesi, sosyal alanlarda kişiler arası sosyal izolasyon mesafesinin en az 1.5 metre olarak korunması, kapalı alanların sıklıkla havalandırılması, havalandırılamıyor ise mesafelerin en az 3 metre olması sağlanacaktır.
  1. Manisa İl ve İlçe Sağlık Müdürlükleri aile hekimlikleri ve toplum sağlığı merkezlerince mevsimlik tarım işçilerin sağlık hizmetlerinin verilmesi ve devamlılığı sağlanacak, ayrıca konakladıkları alanla r, ilgili Belediye Başkanlığınca düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
  1. Konakladıkları alanlar ve çalışma ortamlarında içilebilir/kullanılabilir uygun su teminin sağlanması ile katı ve evsel atıkların bertaraftı, çevre koşullarının denetlenmesi, yeterince sabun bulunmasını gibi ihtiyaçların mevsimlik işçiyi getiren işverence temin edilmesi sağlanmalıdır. WC-Banyo gibi kalıcı veya seyyar alanların oluşturulması , gerekli hijyen şartlarının sağlanması amacıyla AFAD İl Müdürlüklerinin ve ilgili Beledi ye Başkanlıklarının imkanlarından fayda lanılacaktır.
  1. Çocuklar için oluşturulan alanların temizliğine özel önem verilmesiyle; gebe, lohusa, bebek, engelliler ve 65 yaş üzeri bireyler için gerekli halk sağlığı tedbirlerinin alınmasının sağlanması gibi tedbirler alınacaktır. İl sınırları içeri sinde Tarımsal Faaliyet (Hayvancılık, Arıcılık, Bitkisel Üretim ) ile iştigal eden 65 üstü ve son alınan kararla 20 yaş altı üreticiler tarımsal üretimin aksamaması amacıyla tarımsal faaliyetlerini sürdürmek üzere ,başka insanların bulunduğu ortamlara girmemek ve çok yaklaşmamak şartı ile hayvanlarını meraya, otlağa, kendilerine ait bağ, bahçe, tarla, ahır ve arılıklarda çalışmalarına devam edeceklerdir.
  1. Arıcıkla iştigal edecek kişiler in faaliyetler ine ilgili mevzuatında getirilen kurallara uymaları halinde herhangi bir kısıtlama getirilmemesi sağlanacaktır.
  1. Gerek arıcıların gerekse göçerlerin şehirlerarası intikale başlamadan önce başta ulaşım araçları olmak üzere ilgili ekipmanlarını dezenfekte ettirmeleri ve kendileri ile ilgili sağlık kontrollerini yapmış olmaları şartı sağlanacaktır .
  1. Mevsimlik Tarım İşçileri, Geçici Koruma ve Ulusa l Koruma Kapsamındaki tarımsal faaliyet alanlarında çalışan yabancılar ve arıcıların gittikleri yerlerde mümkün olduğunca yerel halkla temas etmemeleri için gerekli önlemler alınacaktır. İlçe Kaymakamlıklarınca, Mevsimlik İşçilerin tümüne Koronavirüs (COVİD- 19) ten korunma yolları broşürleri,maske, eldiven ve dezenfektan dağıtılacaktır.
  1. İlgili Kurum ve Kuruluşlarla işbirliği içerisinde Mevsimlik Tarım İşçileri ne yönelik yapılan Yerleşim Merkezi projelerine yenilerini ekleyerek İlgili Bakanlıktan  kaynak  talebinde  bulunacaktır.
  1. Alınan idari tedbirlere uymayanlara 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282. maddesi gereği idari işlemin Kaymakamlar ve kolluk kuvvetleri tarafından tesis edilmesine.
  1. İlçelerde Kaymakamlarca lüzum görülmesi halinde tarımsal üretimin sürdürülebilirliğinin sağlanması için benzer komisyonlar kurulabilir.

        Manisa Tarımsal Üretimin Sürdürülebilirliği Komisyonu'nun 06.04.2020 tarihinde yapmış olduğu ve 2020/1 sayılı kararının 2. maddesi gereğince "İl dışından Mevsimlik Tarım İşçisi talepleri ilgili işverenlerce İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerimize yapılacaktır. Talepler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerimizce değerlendirilerek tespit edilen ihtiyaç ve talepler, İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüze iletilecek, belirlenen ihtiyaç ve talepler doğrultusunda, Valiliğimizce çıkışın yapılacağı Çıkış İli Valiliğine talepler bildirilecektir." hükmü yer almaktadır.

İlimizde tarımsal üretim çalışmalarının hız kazanması, mevsimlik tarım işçileri ile ilgili iş ve işlemlerinde hızlandırılmasını gerektirdiğinden, çıkış İl Valiliklerine (yetki devri yapılan çıkış illerinde ilgili Kaymakamlıklara) yapılacak mevsimlik tarım işçisi talep yazılarının Manisa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü 15.04.2020 tarih 1140890 sayılı yazısıyla yetki devri yapılarak Kaymakamlıklarımızca (İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü) yapılması hususunu;

        Yukarıda belirtilen tedbirlerinin planlanması ve uygulanması, konunun ilgili birimlerle işbirliği ve koordinasyonun sağlanarak Kaymakamlık Makamı ile emri altındaki Kolluk Kuvvetleri, Belediye, Manisa Büyükşehir Ahmetli Koordinatörlüğü, İlçe Sağlık Müdürlüğü ve İlçe Tarım Müdürlüğü’nce takip edilmesi, alınan kararlara uymayan işyerleri ve vatandaşlara Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282 nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi başta olmak üzere aykırılığın durumuna göre Kanunun ilgili maddeleri gereğince işlem yapılması, konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına;

                Oy birliği ile karar verildi. 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Cumhurbaşkanlığı
  • İçişleri Bakanlığı
  • Manisa Valiliği
Barbaros Mahallesi Ata Caddesi No:5 45450 Ahmetli /MANİSA
0236 768 25 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız